2013. augusztus 31., szombat

Új blog. Szavazás!!

Sziasztok!! :)
Arra gondoltam,hogy indítok egy új blogot. Arra szeretnélek kérni titeket,hogy indítottam egy szavazást, bal oldalt fent van. Olvasnátok-e?! Ha a többség igen,akkor elindítom. :)

A történet:

Egy fiú élete,aki nem tudta,mi az,hogy család és szeretet. Nem volt élete,az árvaházban nevelkedett,ahol senki nem kedvelte,félénk, csendes, visszahúzódó lett. Aztán jött egy házaspár,akiknek nem lehetett saját gyerekük és így egy adoptálásra kényszerültek. A gyerekeket elnézve az asszonyt megrémítette mind,kivéve a főszereplő,aki az ágyán csendben olvasott. Azt a gyereket fogadták örökbe,de az "apának" tüdőbaja volt így pár hónap múlva meghalt. Az "anya" gondoskodott a srácról,iskolába járatta,ahol meglátta élete szerelmét,de tudta,hogy elérhetetlen számára...Az anya lassan kezdett nem törődni vele,a fiú elzüllött,rossz társaságba keveredett és így még a kis reményt is elvesztette,hogy normális élete legyen, és a lány sem kereste a társaságát. Felkeresve igazi szüleit,még egy lapáttal tett az idegrendszerére...

Oké,ezt nem fogalmaztam meg valami jól,de szerintem nem rossz egy alapötlet. Kérlek szavazzatok! ;)

1 megjegyzés:

  1. Végre egy olyan történet, amilyet még ne láttam! :D Igazán egyedi, és én nagyon támogatom ennek a létrejöttét! ja, és a fogalmazásoddal sem volt semmi baj! :D ;-)

    VálaszTörlés