2013. augusztus 14., szerda

5.rész

Dátum: augusztus 29. /csütörtök/
Téma: Gitáróra
Hangulat: Olyan gitáros :D



   Az.hogy Ádám így tőrbe csalt,még csak hagyján. Na de intenzív tanulás?! Nemár... Na jó,akkor elölről.
Semmi érdekes nem történt,vártam,hogy mehessünk a találkozóra azzal a Bélával. Nem tudom miért,apa úgy gondolta,jó "móka" ha lóval megyünk. Így történt az,hogy kilovagoltunk a tóhoz,ahol egy 45-50 év körüli férfi várt minket. Apa kezet fogott vele,és a horgászatról kérdezte. Én meg csodálkozva néztem: Oké,mi folyik itt?? Apa honnan ismeri ezt a pasit? Mégis ki ez? 

   -És mennyire vagy tisztában az alapokkal? -fordult felém Béla bácsi,én meg nagyra nyílt szemmel néztem rá. Hogy milyen alapokkal??  Gondolom láthatta,hogy nem értem mi van,ezért folytatta: - A gitározás alapjaival mennyire vagy tisztában? Mert tudnom kell,ha hozzám fogsz járni. Ja,és van gitárod?
   -Ööö... Tessék? -ennyi volt amit ki tudtam nyögni.
   -Ádám nem mondta? -nézett rám csodálkozva,apa pedig megrázta a fejét.
    -Oké,Dana. Ádám Béla bácsihoz járt gitárórákra,Ő tanította meg mindenre amit a testvéred a gitárral csinálni tudott. A bátyádnak elég jól sikerült ez,és,mint utólag megtudtam,Te sem vagy rossz benne. Legalábbis Ádám elmondása alapján van tehetséged hozzá,de még tanulnod kell. Ezért elmondta ezt Béla bácsinak,aki örömmel vállalta a tanításodat,szeptembertől,heti 3 alkalommal. Intenzív tanulás -mondta apa én meg sokkolva álltam. Hogy mi??? 
  -Ó. Köszönöm. Amúgy eléggé jól megy,sok mindent tudok. Gitárom pedig ni...-itt megakadtam. Nekem nincs gitárom,de Ádinak van,aki pedig itt hagyta. NEKEM! Juj tényleg. A levele. Amiben azt írta,hogy itt hagyta nekem. Jaj de jó! *.* -Van. Igen,azom van. -javítottam gyorsan.
  -Rendben,akkor szeptembertől nálam találkozunk -mondta,azzal elbúcsúzott tőlünk. Felültünk lovainkra és hazáig versenyeztünk,ki a gyorsabb.

Hah! Nyertem. Ez mondjuk egyértelmű volt. Apának sokat kell gyakorolnia,ha engem akar legyőzni!!! :)
Este még dobtam egy SMS-t Ádinak. Nem volt hosszú.de a lényeg benne volt: "Te mennyire gonosz vagy! Ezért még kapsz.. :P Köszönöm. Nagyon szeretlek! Alex"

Hamar jött is a válasz: "Haha. Szerintem ez jót tesz! Aztán majd kíváncsi leszek. Ha hazamentem, kihívlak egy dalversenyre!! :D Én is ♥! Jóéjt. Ádi."

Ezzel fogok elaludni. Jóéjt. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése