2013. augusztus 28., szerda

13.rész

Dupla réész! :D
Mármint,ez ma már a második. Jó olvasást. ;)




Dátum: október 10. /csütörtök/
Téma: Védelem+aggódás+zavar...
Hangulat: Zavart... Nem értek semmit.



             Az elmúlt egy hónap szinte elrepült. Igazából nem tudtam volna mit írni. Semmi nem történt. Annyi,hogy a 3 fiú mindig másra vigyázott. 2 hétig figyelt rám Ben,1 hétig Patrik és 1 hétig Áron. Bellára 2 hétig Patrik,1-1 hétig pedig Ben és Áron. Blanra meg Áron vigyázott 2 hétig. Szóval így ment. Barnus bepróbálkozott többször is,de nem jött neki össze,valaki mindig megállította. Vivien nem nézte valami jó szemmel,hogy az "exe" úgymond miattam dobta Őt,és még jobban megutált. Tegye,mit bánom én. Blanka minden szünetben velünk volt,ami Barnusnak is feltűnt,így elkezdett a nővéremre is nyomulni,aki ennek rettenetesen örült,csak nem jutott a közelébe. Valamelyik fiú mindig útját állta. Gitárórák is nagyon jól mennek,Bennel közösen megtanultunk egy számot,ami szerintem nagyon jól hangzik. Apuval voltam lovagolni,anyuval pedig vásárolgatni.Tina és Dom is gyakran volt velem,de ha Bella is jelen volt,hamar haza ment mindenki. Ezt sehogy sem értettem. Feltűnt,hogy Patrik és Bella gyakran vannak együtt,pl.hozzám is egyszerre jöttek ami nekem gyanús...

         Reggel telefoncsörgésre keltem,csakhogy ez nem az enyém volt. Kómásan nyitottam ki a szemem,de addigra a csörgés elmúlt. Kinyitottam a szemem,és legnagyobb meglepetésemre Patrik telefonált mellettem. Az álmosság azonnal kiment a szememből,helyette jött a kíváncsiság. Mit keres Patrik a szobámban,reggel fél 7-kor?! Letette a telefont,szóval teljesen rám figyelt.
       -Mi baja van Bell-nek?? Mostanában mióta eljön tőled,olyan rossz a hangulata,hogy nem tudom mihez hasonlítani -kezdte minden bevezető nélkül.
         -Öhm. Nem tudom. Szerintem Martina az oka,hogy ilyen. De amúgy Te honnan tudod??
         -Milyen Martina? -nézett összeráncolt homlokkal,nem is figyelve a kérdésemre.
         -Sehr. Sehr Martina,általánosból a legjobb barátnőm. Miért? -kérdeztem furcsán.
         -Ö. Semmi. Mennem kell,szia -kapta fel a cuccát és kiviharzott a szobámból.

Mivel esélyem se lett volna,hogy visszaaludjak,kikászálódtam az ágyból,lezuhanyoztam és felöltöztem. Sokáig vacilláltam,hogy mi legyen az,de végül egy sötétkék hosszú ujjú,hosszú farmer és edzőcipő mellett döntöttem. Kiléptem a kapun és megcsapott az a tipikus őszi érzés ami már nem meleg de még nem is hideg. Így battyogtam a sulihoz,ahol Patrik éppen Bellával vitatkozott,mindkettő nagyon ideges volt,de Bell mondott valamit és Patrik egy puszit adott neki. Fura. Szerintem járnak. De akkor Bella miért nem mondja el?? Ajh. Az Ő dolguk.A nap lassan telt és igazából semmihez nem volt kedvem,Bennel váltottam pár szót,de leginkább csak zenét hallgattam. Utolsó óra után (matek,amin dolit írtunk :/) egyedül indultam haza,de valaki elkapott. Riadtan fordultam hátra,de megnyugodtam,csak Blanka volt.
     
       -Ma ott alszom apunál én is -mondta mosolyogva.Erőltettem magamra én is egyet és benyögtem,hogy oké. Miután megtanultam Blannal beültünk megnézni valami borzalmas akció filmet,amit vagy 5X láttunk,de jót nevettünk. Ja,valahogy így...Este 10-ig beszélgettünk,aztán mentem a szobámba. Lefeküdtem volna,de Ádi hívott. Ideges volt,nem tudom miért. Semmi lényegeset nem mondott,de hallottam,hogy nincs minden rendben.
      -Ádám,oké vagy? -kérdeztem,kb 10 perc után.
      -Persze. Miért ne lennék? -kérdezte és hallottam a hangján,hogy erőltetettem mosolyog.
      -Ismerlek. Nem versz át. Ádám. Valami baj van,amit nem mondasz el!
      -Azt hiszem menni kéne. Holnap suli. Jó éjt Alex. Szeretlek. -mondta és lerakta. Válaszolni sem tudtam.
Hát akkor jó éjt,drága bátyám.♥

4 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon szuper!!!
    Áááh! Egyre több kérdésem van és csak gyűlnek! Mi van Ádámmal? Mit keresett Patrik Lexi szobájában? Patrik vajon tudja mi van Tina és Bella között?
    Wááh! Hamar kövit^^

    VálaszTörlés
  2. Íjjj, annyi de annyi kérdésem lenne!!!! Fel se tudnám rakni az összeset. Úgyhogy csak annyi, hogy nagggyon- nagggyon
    jó a blogod, és igyekezz a kövivel :)

    VálaszTörlés
  3. Meglepi :D <3 http://nemvalakiblogja2.blogspot.hu/2013/08/2-dijam-d.html

    IMÁDOM!! :D *-* <33

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon szuper!! ^.^ Millió millió kérdésem lenne. :) Hamar hozd a kövit, plííz!! *-* Király a blogod!! <3 <3

    VálaszTörlés