2013. szeptember 5., csütörtök

16.rész

Sziasztok!!
Ne haragudjatok,hogy előbb nem hoztam,
de ugye nekem is megkezdődött a suli,
most mentem 9-be,szóval volt dolgom. :/
Remélem elpártolni nem fogtok tőlem,bár 
mostanában kicsit megfogyatkoztunk
de annak is örülök,aki feljár.
Szerintem úgy lesz,hogy 3 naponta 
megpróbálok új részt hozni. :)
Amúgy: úristen,úristen. Átléptük a 2000-ret,amit nagyon köszönööök! ♥
Na,nem is húzom az időt,olvasni jöttetek,szóval.
Jó szórakozást. ;) ♥



Dátum: november 21. /csütörtök/
Téma: Szülinaaaaap. :D
Hangulat: Olyan 15 éves szülinapos. :P 



      Hát. A mai nap is jól indult. Hangsúlyozom: INDULT. Vagyis jó volt. Bár... Nem is volt vészes,inkább döbbenetes és érdekes. Na mindegy.
     Reggel tök boldogan ébredtem,úgy voltam vele,hogy juhúú végre 15 vagyok. :) Anyával már tegnap találkoztam és odaadta az ajándékom. Azokat mindig annyira imáádom. Mármint az ajándékokat. :$ Szóval anya tegnap elvitt vásárolni,így most van egy új farmerom,sok sok új pólóval. A mai összeállítás is abból került ki. Bár magassarkú helyett egy magas szárú edző cipőt vettem,a fülbevaló meg borzalmas amit a nagyiéktól kaptam,de ez így egy összeállítás. De persze nem így fogom hordani... Na mindegy.


  Esett az eső,így szaporán ballagtam. Suliban mindenki felköszöntött,még olyanok is,akiket nem is ismerek. Azon kívül,hogy sulisok. Nagyszünetben megint "koncert" volt,de elég rendhagyó. A tornateremben voltunk a rossz idő miatt,és meglepődtem,hogy mikor beértem,senki nem volt még a színpadon Balázson kívül.
Már épp mentem volna fel,mikor valaki elkapta hátul a karomat,majd abban a pillanatban Balázs megpengette a basszgitárját és zenélni kezdett. Engem meg nem engedett a kar. Érintése ismerős,lágy volt,megfordulni nem tudtam. A színpadon Balázs elkezdte énekelni, Gary Jules-Mad World-jére,és a "Happy Birthday" résznél felém fordult. Mikor véget ért a dal,már Gábor és Aliz is csatlakozott hozzá,és csupa olyan dalokat játszottak,amiket imádok. Volt ott:  Vastag Csaba-It's my life ,Kárpátia-Justice For Hungary (ez egy kicsit rockosabb dal),Máté Péter-Egyszer véget ér a lázas ifjúság (örök kedvencek ♥ ja és persze,Ha-ha. :D) és stb. Sok dal lement,és én hihetetlenül boldog voltam. :) Imádom Őket. A végén persze kiderült,hogy Ben fogott le. Mindenki tapsolt,fütyült és boldog szülinapot kívántak. Ben még mögöttem a kezemre rakott egy karláncot,ami hihetetlen szép.
Patriktól egy CD-t (Green Day :$),Bellától egy pólót (??? :O ♥) Aminek az elején ketten vagyunk.a hátulján pedig csoport kép,ahol a fiúk is rajta vannak. Áron nem tudta mit vegyen,ezért egy könyvet kaptam,ami nekem nagyon tetszik. Azt mondom,könyv mindig jó. :) Amúgy: David Nicholls-Egy nap című könyvét kaptam.
Angolból és matekból feleltem volna,de szülinap miatt nem kellett. :$ Helyettem Vivi felelt mind a két órán,és hát... Azt hiszem a mai nap amúgy sem kedvelt annyira,de most még jobban meggyűlölt,mint eddig. A mai gitárórát Béla bácsi lemondta,így otthon unatkoztam. Apa melózott,Blanka akart átjönni,de közbe jött neki valami,anya melózik,Ádám meg... Na igen,Ádám. Vele fogalmam sincs,hogy mi van. Hívott a délután,hogy felköszöntsön,de olyan feszült volt,mint még soha. Nem tudom mi lehet,de nagyon zavar. Nem mond el semmit,ami aggaszt,hisz a húga vagyok. Kristóf sem tud semmiről. Mi van vele? Én félek. :S Leültem 6-kor rajzolni,de a telefonom megszakított. Bella írt. Rövid volt,de azonnal elfogott a rémület: "Dana! Gyere át,gyorsan! Fontos. Szükségem van rád. Félek! Kérlek. Bell." Felkaptam a dzsekim,és olyan gyors voltam,hogy majdnem beletörtem a kulcsot a zárba. Rekordidő alatt értem oda,de majdnem rosszul voltam,olyan gyorsan futottam. Az ajtó nyitva volt,odabent csend és sötét. Bellát láttam meg,aki szakadt ruhában ült a kanapén,és a tenyerébe temette az arcát. Odaléptem hozzá.

     -Bella. Mi a baj?? -guggoltam le.
     -Dana. Én... Én... Csak annyit akartam mondani,hogy... -és megakadt. Hirtelen felkapcsolódott a lámpa és vagy 20-an ugrottak elő, Boldog Szülinapot!!! kiabálva. Én lesokkolva álltam,miközben 3-an lógtak a nyakamban. Bella,Martina és Blanka.
Akik megjelentek a bulin: nővérem,Tina,Bell,Patrik,Ben,Dom,Balázs,Gábor,Aliz, jó páran az osztályból,pár felsőbb éves. De engem nem érdekelt,kik vannak itt,csak a szokásos kis társaságom. Nagyon élveztem. Kaptam sok ajándékot, beszélgettünk,mentek zenék,majd 10-kor előkerült egy torta is. Videotonos!! Ezt nem hiszem el?! :O Miközben Patrik kihozta a tortát,Dom feladott rám egy Vidis pulcsit,Ben kihúzta a hajgumit a hajamból és a fejembe nyomta a baseball sapkát is. Jézusom! Könny szökött a szemembe,amit Blan törölt le.
11-kor már csak az én társaságom volt.
     -Srácok. Nem tudok mit mondani. Nagyon köszönöm. Fel sem fogtam. Nagyon szeretlek titeket -hebegtem.
     -Lexi. Ez alap. Mi is szeretünk Te csacsi -mondta Tina.
    -Oké. Emberek! Most jön egy buli kihagyhatatlan része -szólt Patrik.
    -Az mi?
   -Hát mi? Az üvegezés -kacsintott. Leültünk egy körbe és az üveget az én kezembe nyomták. -A szülinapos kezd -pörgettem és Bencén állt meg.
   -Felelsz vagy mersz?
   -Felelek.
   -Kinek az ötlete volt a buli?
   -Mindenkié -válaszolta és pörgetett. Ez így ment végig. Úgy vettem észre,hogy most Bella és Tina tök jól elvannak. Aztán eszembe jutott,hogy van még,amit nem tudok. Pörgettem újra. Az üveg Tinán állt meg. Tudtam,hogy felelni fog.
   -Felelek -mondta.
   -Oké. Mi a bajod Bellával és Patrikkal,vagy nekik mi baja veled?
   -Ööö... Tényleg. Azt ígértem,hogy kérdezd meg akkor ezt ha együtt vagyunk. Bocs -mondta Patrik,én meg vártam a magyarázatot.
   -Basszus. Te tényleg ezt mondtad neki? Patrik,Te annyira hülye vagy. Soha nem akartam elmondani. Oh istenem.. Ilyen balféket. Mit ígértél még? -csattant fel Martina.
   -Nyugi már. Semmit. De most miért ne tudhatná meg?? 
   -Mert nem. Nem akartam. Te is tudod,hogy milyen rossz volt. Ajj Patrik.
  -Fejezzétek be. Most már tudni akarok mindent. Halljam.
  -Oh,a francba is. Patrik az unokatesóm -mondta halkan Tina. -És olyan nekem,mint a bátyám. Mindig olyan volt. Bellát is imádtam,addig míg tavaly egy buliban rá nem mozdultak,így kirúgták a sulijukból őket és elköltöztek,ide. Tudom,hogy mindig jöhetek,de az még sem ugyan olyan. Én a városban lakom,míg ti itt boldogan éltek. Nincs bátyám,nincs testvérem,akivel megbeszélhetném a gondjaimat. Nekem Patrik volt mindig a támasz. De már nem tudok. Oh a francba, beszélni sem -csuklott el a hangja és könny szökött a szemébe. Tényleg,basszus. Tina anyukája Tihanyi Veronika... Patrik is Tihanyi. Jaj. Szóval Tina anyukája és Patrik apukája testvérek.
     -Tina. Mondtam már,hogy nem tehetek róla. Anya akart eljönni. Semmiről nem tehetek. Százszor kértem már bocsánatot. Patrik a bátyám. Te meg a mostoha unokatesóm. Én szeretlek,de Te ezt nem veszed észre -fakadt ki Bella is. Tin döbbenten nézett rá. -Igen,szeretlek,akkor is ha Te nem hiszed el.
Tina csak nézett,majd rögtön Bellához bújt és megölelte. Sírt. Ez tény. Nem tagadhatja.
   -Sajnálom,hogy olyan szemét voltam Bell. Meg tudsz bocsátani?
   -Meg. Szent a béke.
   -Köszönöm.
 Folyattuk az üvegezést,ami egyre durvább lett. Pl,ilyenek voltak:

    -Felelsz vagy mersz? -kérdezte Áron Bentől.
    -Merek.
    -Csókold meg Blankát -mondta vigyorogva. Ugye a szabályok azt diktálták,hogy ha egy másik játékos kell,Ő nem tiltakozhat ellene. Szóval ez csak Ben-en múlik. De ha nem teszi meg,büntetés lesz.
    -Meddig? -kérdezte,
    -Fél perc -mondta,mire Bence a nővéremhez hajolt,és megcsókolta. Áron nézte az órát. Mi meg a 2 smárolót. Fél perc,nem hosszú idő,én mégis végtelennek éreztem,ahogyan Bence Blan fölé hajolt. Keserű érzés töltött el,a szívem gyorsabban vert. Oh basszus. Mégis miről beszélek?? Nem,nem,nem. Én idióta. De ez volt az igazság. Több percnek éreztem,mire Áron szólt,hogy lejárt. Ben nyugodtan ellépett tesómtól,Ő meg kipirulva ült tovább.
Eltört bennem valami. Nem tudom mi. Nem voltam még így. A következő én voltam,de olyan nehezen nyögtem ki,hogy merek. Azt a feladatot kaptam,hogy álljak ki az ajtóba és üvöltsek tiszta hangerőmből. Megcsináltam,mindenki röhögött. Dominik azt a feladatot kapta,hogy holnap el kell hívnia Vivient randira. Uh,szegény srác. Sajnálom. És amin meglepődtem,Martina volt az ötletgazda. Ő egyébként azt a feladatot kapta,hogy meg kellett ennie egy lekváros,uborkás,agyonsózott szendvicset. És megette!!! Bellának felelnie kellett,hogy elmenne-e randizni Áronnal,amire a válasza egy talán volt. Áron mert,és azt kapta,hogy holnap egész nap az én szolgám legyen és úrnőnek kell szólítania. :D Patrik felelt,neki volt a legjobb. Dominik kérdezte tőle,hogy van-e csaj,aki bejön neki. Persze,hogy van. A srác közölte,hogy nem is egy,mire mindenki röhögni kezdett.

Éjfélre hazaértem (Bence hazakísér minket,mert ma Blan is ott alszik apunál) majd a kapuban elbúcsúztunk, két puszit adott és még egyszer boldog szülinapot kívánt. Megegyeztünk Blannal,hogy azonnal lefekszünk aludni. Így sem tudom,hogy hogyan fogok holnap suliba menni. Most,mikor ezt írom, már péntek van,háromnegyed 1,de nem vagyok álmos. Leginkább gondolkodom. A mai napon. Vagyis a tegnapin. Hogy számított-e Blannak és Bennek az a csók,vagy nem?! Vagy hogy Ádival mi van,mert én ezt nem hiszem el. A bátyámnak valami nagy gondja lehet,ha nem mondja el nekem...

5 megjegyzés:

  1. Szia! Jó lett, nagyon! És ne aggódj, én mindig itt leszek! ;-)
    Ja, és nem nagy ügy, ha nem tudod rendszeresen hozni a részeket, ugyanis szerintem itt az összes olvasó ugyanolyan elfoglalt, mint te, ergo nem tudják rendszeresen látogatni a blogot!;-)
    Csak ügyesen! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupii lett!!!
    De mi van Ádival? ... :/
    Belláék, meg olyan arik voltak a bulival^^
    Hamar a kövit^^ és hidd el én nem fogok soha elpártolni tőled, bármikor is hozod az új részt^^ (elhiheted én rosszabb vagyok :P)
    I <3 your story!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, nekem jobban tetszett mint az szjg :) úgy h minél hamarabb az újat! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon-nagyon szeretem a blogodat!!!! És ne félj, sose fogok elpártolni tőled!!!! WE ♥ Lexi's life!!! ( nemtom, h így írják-e ) Csak ügyesen!! Így tovább!!!!! xoxo Diaa^^

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!! :) Úúú, ez is milyen jó lett!! ♥ Nem kell félned, én tuti nem fogok tőled elpártolni. ^.^ Hamar kövit!! Pussz. ♥_♥

    VálaszTörlés