2013. szeptember 8., vasárnap

17.rész

Dátum: november 22. /péntek/
Téma:"Kisasszony" :)
Hangulat: Parancsoló. :D




       A mai nap csúcspontja Áron volt,mint szolgám és Dom pofára ejtése. És szerintem Dom volt a cikibb. De nem viselte meg.
Reggel épp reggelit akartam készíteni,mikor csengettek (Blan a szobájában volt,apa már elment dolgozni). Kinyitottam és Áron állt az ajtóban, talpig öltönyben, fehér inggel. Ledöbbenve néztem rá, mire elmosolyodott.
        -Jó reggelt,kisasszony! -köszöntött,én pedig elkerekedett szemmel néztem rá. Belépett a házba és rögtön a konyhába indult. Kihúzta a széket és leültetett az asztalhoz.
        -De,a reggelim...
        -Majd én elkészítem! -mondta, és tényleg neki állt megcsinálni. Megterített 3 főre és le is ültünk reggelizni. Úgy láttam,Blanka nagyon élvezte, hogy megcsinálták neki a reggelit. Áron is velünk tartott. Suliba menet, nem engedte, hogy a táskámat vigyem, így a hátára kapta a sajátját is, utána meg az enyémet. Na mindegy. Legalább nem húzódott a vállam. :D Blanka röhögve nézett minket,majd mikor az utca elején meglátta a barátnőit, utánuk sietett.
      -Add vissza,nem kell Neked cipelned! -mosolyogtam Áronra,de Ő csak egy lépéssel arrébb ment. Hát ok. Suliban persze mindenki rajta röhögött, hogy képes volt öltönyben megjelenni. Szerintem cuki. :) Felmentünk a terembe és Áron lerakta a cuccomat a padomra. -Köszönöm.
     -Ha bármire szüksége van Kisasszony, szóljon -mondta halál komoly arccal.
     -Mindenképpen -röhögtem.
És nem hülyéskedett. Komolyan gondolta minden egyes szavát. Szünetekben mindig mellettem volt, kinyitotta az ajtót, ha éppen nem volt,vagy beállt helyettem a sorba a büfében. Nagyszünetben felsegített a színpadra, és a kezembe is adta a gitáromat. Fura érzés volt,de tetszett. :D Utána már csak kihasználtam az alkalmat és ide-oda küldözgettem. A táskámat végig Ő vitte,nekem meg sem kellett mozdulnom. Nem mondok vele hülyeséget, ha azt mondom, hogy órán is helyettem felelt. Angolon nem jutottak a szavak az eszembe és mögülem lesúgta az egészet, így a tanár és a saját legnagyobb meglepetésemre 5-öst kaptam. Szünetben persze megköszöntem neki,de kérdőn nézett rám, és egy: -Ugyan?! Miért köszöni? Maga pocsék angolos, nekem meg az a dolgom, hogy szolgáljam! -mondattal lerendezte. Hát jó. :D
Vivi elkerekedett szemekkel nézett rám végig. Aztán jött a délután, és Dominikkal azt beszéltük meg, hogy a hatodik óra után rögtön hozzánk jön a suliba. Mikor mi kiértünk a kapun, Ő már ott várakozott. Intettem egyet, majd vártuk mi történik. A feladat szerint Vivient kellett randira hívnia és kicsikarni a lányból, hogy igent mondjon. Elég közel álltunk hozzá, így minden szavukat hallhattuk. Vivien és 2 barátnője utánunk egy percre jött ki a suliból és indultak volna haza, de Dom elkapta Vivi karját és magához rántotta.
    -Mi a... Ki vagy Te? -mérte végig a fiút Vivi.
    -Nem emlékszel rám? -kérdezte,de nemleges választ kapott. -A plázában találkoztunk még szeptemberben. Bellával és Danával voltam -mondta,mire Vivien unottan bólintott.
    -Mit akarsz tőlem??
    -Hát,az van, hogy nekem nagyon bejöttél és most szeretnék egy randit kérni tőled.
    -Randi?? Ahha persze. Soha! Na húzás. Szia -intett és ellépett,de Dom nem engedte.
    -Kérlek. Egyetlen alkalom és ha nem jön be,nem erőltetjük.
    -Hallod?? Vagy süket vagy?? Mondom NEM!! Ami azt jelenti, soha a büdös életbe nem mennék el veled randizni. Egy nyomi vagy -köpte a szavakat.
   -Vivi,légy szíves.
   -Oh. Látom agykárosodásod is van. NEM!!! -kiabálta. Dom odalépett hozzá és... És mi ledöbbentünk. Erről nem volt szó. Drága barátom a lány elé lépett és megcsókolta. Vivi arcára is kiült a döbbenet, annyira, hogy reagálni sem tudott. Majd mikor feleszmélt a sokkból, úgy képen vágta Domot, hogy a tenyere nyoma is ott maradt az arcán,majd elviharzott a lányokkal. Dominik is döbbenten lépett oda hozzánk, gondolom a pofonra Ő sem számított.
   -Hát barátom, ezt elintézted -veregette meg Ben a vállát miközben röhögött.
   -Ezt megkaptam. Mekkora körme van?? Azt hiszem belemart az arcomba -mondta és tényleg. Vivien megkarmolta. 3 véres csík húzódott az arcán. Na,hogy ezt hogy magyarázza ki otthon?! Fogalmam sincs. :D

Áron hazakísért lerakta a táskám, megírta a leckém (!!!) és mindent megtett amit kértem,végig "Kisasszonynak" szólítva. Este 9-kor ment el, mikor már nem bírtam és megkértem, hogy távozzon. Apa írt egy SMS-t,hogy csak késő este ér haza, így -egyedül a lakásban,kihasználva minden pillanatát- fürdés után nem tudtam még elaludni és betettem egy csomó zenét és azokat hallgattam. Lement Republic,Edda,pár Green Day,Ramones és stb. Az álom hamar a szememre jött,úgyhogy jó éjszakát! :)

5 megjegyzés: