2014. január 21., kedd

Vééége. :( Köszönök mindent.

Sziasztok! :)
Hát. Eljött ez a pillanat is. Vége a blognak, nagyon sajnálom. Imádtam én is írni. :) :'(
Viszont itt lesz a másik blogom, amit remélem ugyan ennyien fogtok olvasni. :)
Szeretném megköszönni a több, mint 10.000 oldalmegjelenítést, minden egyes kommentet, nagyon jól estek, örülök, hogy szerettétek a történetem. :)
Mivel elég sok kérdésetek maradt, úgy döntöttem, hogy akkor az EXTRA3-ban a Ti kérdéseitekre válaszolok, megírva a történetet, de akkor arra kérnélek titeket, hogy minden egyes kérdést, ami bennetek maradt, írjátok le ide komiba, vagy küldjétek el e-mailbe a laure.dessauge@gmail.com címre.
Egyébként azért nem terveztem harmadik extrát, mert eredetileg nem így terveztem a történetet. Megváltoztattam írás közben, és úgy már nem lett volna értelme a harmadiknak. De mondom, ha megírjátok kérdéseiteket, akkor abból összeállítok egy extra részt. :) Viszont annyit kérek, hogy akkor legkésőbb vasárnap éjfélig küldjétek el őket. :)
Előre is köszönöm. Az után jelentkezem a végleges, utolsó, megható stb. ( :D ) búcsúmmal. :)

Imádlak Titeket. :) <3 :*

Laure

U.I.: Feltettem a következő részt a blogokra. :) Ezek még csak bevezetők, de kérlek kommenteljetek!
Akit érdekel itt megtalálja: Fight for my life (atw)       és            Fight for my life (blogspot)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése