2014. január 17., péntek

A MEGLEPETÉS! :D :)

Sziasztok!

      Nos, említettem, hogy vannak az extra részek és egy meglepetés. Na igen. Az extra részekből már egyet felraktam, még lesz 2. :) Remélem tetszett az előző és tetszeni fognak a következők is. Hamarosan hozom is a következőt. :) De most nem erről szeretnék beszélni, hanem a MEGLEPETÉSRŐL!
      Gondolom sejtettétek, hogy nem csak egy történetem van, plusz ugye van egy másik blogom, ami most éppen szünetel. Sajnos, az nem úgy sikerült, ahogy terveztem, nem tudtam írni, ezért azt lezártam. Talán egyszer megnyitom, ha sikerül normálisan megcsinálnom. :)

ELLENBEN! Van egy másik történetem, ami szerintem nagyon jóra sikerült, bár az kicsit másfajta, mint ez. Ez egy fantasy lenne, teljes mértékben. Nem tudom, mennyire örültök neki vagy ellenzitek, de ez nem ilyen "húúú, szerelmes" kategória. Persze azt is tervezek bele (és nem tudom mennyire tartjátok érdekesnek vagy rossz ötletnek) meg egy kevés +16 illetve +18-at is.
Már el is készítettem (készítettük. Köszönöm két osztálytársamnak érte a segítséget :) Hálás vagyok! <3 ) a blogot.
A prológust és a szereplőket feltettem már, jó pár rész meg is van írva előre.
Mielőtt megnyitnátok és elolvasnátok, arra szeretnélek kérni titeket, hogy:

Legyetek szívesek ne a prológushoz komizzatok, hanem ehhez a bejegyzéshez. Mindent. Hogy hogy tetszik a prológus, hogy milyen lesz a történet, milyen a kinézet és a többi. Mert ha nem nyeri el a tetszéseteket ez az oldal, elkészítettem a blog blogspotos változatát ami nem teljesen így néz ki, de hasonlít. Ha valami bármi van, ide ehhez a részhez lehet kommentben írni, vagy írjatok a laure.dessauge@gmail.com email címre. BÁRMIT! Az új oldalt még én is fedezem fel, de persze nagy segítségemre vannak osztálytársaim, szóval azzal kapcsolatban is bármit kérdezhettek.

A blog leírása ez lenne:

Mit csinálsz akkor, ha kiderül, hogy nem maradhatsz ott, ahol 18 évig éltél? Mit csinálsz, ha sötét titkok derülnek ki rólad és a családodról? Ha menekülnöd kell? Futsz és meg sem állsz. Így van ezzel Lorena is. El kell hagynia Los Angelest, a szülőhelyét. Elmenekül, mert nem maradhat. Utazik a világban, amikor is rálel apjára és elveszett bátyjára, aztán pedig az igaz szerelemre is. Na de visszatérhet valaha anyjához Los Angelesbe? Kiderül.


Maga a blog pedig itt lenne: Fight for my life

Előre is köszönök mindent. Figyeljétek az oldalt, jönnek még az extra részek. Puszillak titeket. <3 :*
Laure.

1 megjegyzés:

  1. Szia nekem nagyin tetszik a történet meg minden! :) de nekem az a véleményem,hogy ilyen blogot csinálj a sztorinak mint ez! :)))

    VálaszTörlés