2013. november 23., szombat

33.rész

 Sziasztoook!
Ez ma már a MÁSODIK RÉSZ, nagy ihletem volt. :)
Szóval ez a második rész ma, és aki talán még csak most tévedt fel, annak
ajánlom figyelmébe az előző részt, mert az is új. :P
Háááát. Innentől elég bonyolult események fognak kezdődni. :D
Légyszi komizzatok. :)
Jó olvasást.
:*




Dátum: november 21. /szombat/
Téma: Szülinaaaaaaaap. :DD +Vááo
Hangulat: Happy (Birthday ^^)


    Ééés betöltöttem a 17-et. :) El sem hiszem. :DD Jót buliztunk.
Tegnap este annyira rossz kedvem volt valamitől, hogy teljesen kiment a fejemből, hogy ma lesz a szülinapom, ezért gyanútlanul feküdtem le. Mennyire hülye voltam istenem... :D
Reggel, épp mély álomban voltam, amikor sugdolózást hallottam. Először azt hittem álmodom, de nem. Lassan kinyitottam a szemem, majd felültem. Abban a percben felpattant a szemem, amint megláttam családomat és barátaimat, vagyis inkább bátyámat, amint egy gyanús vödröt tart a kezében, mellette pedig Bent, aki kamerát.
      -Boldog Szülinapot -üvöltötte mindenki, de már nem érdekelt, ugyanis valami rettenetesen hideg csattant rajtam. Mire felfogtam mi az, minden álmosság kiment a szememből és hatalmas tócsában ültem. Pislogva kinyitottam a szemem és kikerekítetten néztem a velem szemben röhögőkkel. Az egész ágyam csupa víz volt, ahogy én magam is.
     -Khm... -kapartam a torkomat, mire mindenki rám nézett. -Köszönöm. Azt hiszem. Most pedig... -tartottam egy kis hatásszünetet nyugodtan, majd egy határozott: -Ádááááám! -kiáltással kipattantam az ágyból és a bátyám után futottam, aki sejtette már, mi lesz, ezért röhögve menekült. Bence persze jött utánunk és mindent kamerázott.
Jó kondinak hála a nappaliban utolértem tesómat és egy hirtelen mozdulattal a hátára ugrottam amikor nem figyelt. Elvesztette az egyensúlyát és a földre zuhantunk. Ő esett a földre, én pedig rá. Ennyi járt.
    -Aúúúú -kiáltott fel röhögve és a kezét fájlalta. Valahogy a hátára fordult, miközben én rajta feküdtem, így most a hasán terültem el. Felkönyököltem és a szemébe néztem.
    -Megérdemelted -röhögtem. -Köszönöm -öleltem meg így fekve.
    -Aaaajjj. Szállj le rólam Alex... Csupa víz vagy... Ha a gatyám vizes lesz, olyan lesz, mintha becsináltam volna -mondta röhögve, és csak azért is hozzábújtam. Elkezdte játszani a mérgest és elkezdett lelökdösni magáról, de nem hagytam magam. Kapaszkodtam, de az ellen már nem tudtam mit tenni, amikor maga alá fordított és felállt. Erősebb nálam, valljuk be. :D
Addigra már mindenki lejött az emeletről.
     -Bence, remélem mindent felvettél -állt meg mosolyogva anya Ben mellett, aki erős bólogatásba kezdett.
     -Az ébredezésétől kezdve minden megvan -röhögött, én meg elkerekedett szemekkel néztem rá. Láttam, hogy a kamera még most is megy, ezért felálltam a földről, megköszöntem mindenkinek a jókívánságot, direkt Bent hagyva az utolsónak. Átadta Ádámnak a kamerát, hogy az Ő vele való ölelkezés is fel legyen véve. Megálltam előtte és a kezemet tartottam az ölelésre, amit el is fogadott. Aha, csak nem számolt a bosszúmmal. A mellettünk lévő kis asztalról felvettem az ott lévő tárgyat, miközben már Bencét öleltem. Aztán azzal a hirtelen mozdulattal amivel terveztem ráöntöttem az egész pohár vizet (kb. fél liter :P). A meglepetéstől szólni sem tudott. Mindenki elkerekedett szemekkel nézett ránk, majd torkaszakadtukból elkezdtek röhögni. Bent jól megleptem, és alig fogta fel, de amikor sikerült neki, elfeküdt a földön a röhögéstől. Elkapta a karomat és lerántott engem is.
Mikor felkászálódtunk a földről felmentem az emeletre és átöltöztem.
Egy szürke pólót választottam, aminek a közepén egy fekete szív volt, egy szaggatott farmerrel és magas-szárú NIKE edzőcípővel.
    -Megjöttem -kiáltottam be a konyhába. Bennél még mindig ott volt bekapcsolva a kamera, a többiek pedig az asztalt ülték körbe. Az asztalon megterítve állt minden. Ja, igen. Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy már ebédidő volt. Leültünk, megebédeltünk, majd beültünk a nappaliba beszélgetni, hülyülni. Egy óra elteltével anya kiment a konyhába, majd szólt apának. Ádám és Blan két oldalról megfogták a karomat, Zsombor pedig egy szemkötővel állt előttem, majd mögém lépett és rárakta a szememre. Közben Bence végig kamerázott, Áron eltűnt a konyhában, Parik és Bella gonoszul vigyorogva minket nézett, Tina és Dom pedig nem volt már a látókörömben. Aztán elsötétült minden, csak Ádám és Blan kezét éreztem magamon, meg a suttogásokat hallottam. Talán egy 10 perc után elindultunk, és ha jól vettem ki, akkor a konyhába. Megálltunk, majd levették a kendőt. Az asztalon egy csokitorta hevert kék díszítéssel, virágokkal.
Körülötte rengeteg sütemény, az összes a kedvenc fajtáimból. Mellette pedig... Mellette állt mindenki más, engem figyeltek, kezükben pedig az ajándékok.
     -Boldog születésnapot kincsem -jött oda hozzám anya és apa. A kezükben egy kis doboz volt becsomagolva. -Apáddal közös ajándék -mosolygott anya és átnyújtotta. Megköszöntem és kibontottam. Egy slusszkulcs volt benne. Elkerekedett szemekkel néztem.
    -Nem, nem, nem, nem. NEM! Egy autó?? -kérdeztem, mire bólintottak. Jövőhéten lesz az utolsó vizsgám, és ha nem cseszem el meg lesz a jogsim.
    -Boldog szülinapot Alex -jött oda Ádi és átnyújtott egy könyvekkel teli zacskót. És így ment tovább. Blantól egy csini felsőt kaptam, Árontól DVD-ket, Patriktól és Belltől új rajzcuccokat, Tintől és Domtól jegyeket (koncertjegy és belépő Vidi meccsre :$ ).
    -Boldog szülinapot -adott két puszit az arcomra Zsombor, majd egy kis csomagot nyújtott felém.
    -Köszönöm -mondtam, és elkezdtem kicsomagolni. Egy kék combig érő, rózsával díszített ruhát kaptam. És ahogy elnéztem, pont a méretem. -Jézusom. Köszönöm -mosolyogtam.
    -Nagyon szívesen. Este ebben kell lenned -kacsintott.
    -Miért, mi lesz este? -kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
    -Bulizunk.
    -Boldooog szülinapot -jött oda Bence, majd átnyújtott egy kis alakú dobozkát. -Tőlem Neked -kacsintott.
    -Köszönöm szépen -öleltem és pusziltam meg.
    -Nyisd ki -biztatott.
A dobozban két karkötő volt. Egy Love feliratos és egy fekete bőr, szívecskés, díszes. Rettenetesen szépek voltak.

 Este 8-ra el kellett készülnöm mindennel, mert azt mondták, bulizni megyünk. Felvettem a Zsombortól kapott új ruhámat, mellé a Bentől kapott karkötőket. Kisminkeltem magam szépen, de szolidan, felvettem egy fekete balerina cipőt és már készen is voltam.
      -Csinos -dicsért meg Ádám. Már csak rám várt, hogy indulhassunk. Ő elvisz, de el is kell jönnie, mert éjszakára megy dolgozni.
   -Köszönöm -mosolyodtam el. Elindultunk és nem is mentünk sokat, csak be a városba. Egy bár előtt megálltunk, ahol a többiek már ott voltak. Ádám elhajtott, mi meg mehettünk bulizni. Rengeteget táncoltunk és nevettünk. Ismerkedtünk. Pár italt is megittunk, de még józanok voltunk. Éppen Zsomborral táncoltam, amikor valaki közelebb lökött hozzá (nekem jöttek...-.-"). Épp elkapott, így meg tudtam állni. Szemünk összekapcsolódott. Én elvesztem a hatalmas feketeségben. Ha ez lehetséges, még közelebb húzott magához, kezét a derekamra rakta majd felém hajolva megcsókolt. (Már másodszor *.*) Éreztem a pia szagot rajta, de tudtam, hogy nem ihatott sokat. Nem az a fajta.
    -Tudatában vagy, mit csinálsz? -kérdeztem két csók között.
    -Teljes mértékben -nekem ennyi is elég volt. Kezemet a nyaka köré fontam és úgy csókoltam. Hirtelen egy erős ütést éreztem a hátamon, amire elengedtem Zsombit és hátrafordultam. Nekem jöttek, méghozzá Bence. A kamerája nála volt most is, de le volt stoppolva. Idegesen viharzott el mellettünk. Követtem a tekintetemmel, ami nem vezetett máshova, mint a bárpulthoz. Tina állt ott és figyelte a táncoló tömeget. Ben elkapta Tin derekát és olyan erővel húzta magához barátnőmet, hogy tiltakozni sem tudott volna. Olyan erővel csókolta, hogy félő volt, Tina rosszul lesz. Először döbbenten nézett maga elé, majd a legnagyobb elképedésemre hagyta, hogy a fiú a száját "kényeztesse". Kezeit Ben derekára rakta, így húzva még közelebb magához. Ledöbbentem. De nem ez volt az utolsó. Szememmel Bellt kerestem, de először Blankát és Patrikot találtam meg, amint az egyik sarokban kézen fogva beszélgetnek, és csak az után vettem észre barátnőmet. Tőlünk kb. 3 méterre állt és Dominikkal összekulcsolt kezekkel csókolózott!!!! Áron pedig egy lánnyal beszélgetett. Annyira ledöbbentett mindenki. Ben és Tina, aztán Bell és Dom? Mi ez?
Megfordultam és Zsomborral találtam szembe magam. El is felejtettem szegény fiút. Értetlen tekintettel figyelt engem. Nem érdekelt már semmi. Ha mindenki ilyen jól érzi magát, hát akkor én is. Kacéran rámosolyogtam a fiúra, megfogtam a kezét és kivezettem a tömegből. A folyosón megálltam és szorosan megöleltem.
    -Köszönöm -mondtam halkan.
    -Mit? -nézett értetlenül.
    -Hogy vagy -mosolyodtam el. -Szeretlek -mondtam ki. Egy pillanat alatt megbántam, de már nem volt visszaút. Nem hazudtam, nem tettem semmi rosszat vele. Kimondtam az igazságot. Szeretem Zsombit. Eltolt magától, a szemembe nézett, majd hirtelen a falhoz nyomott. Egyik kezét a falnak támasztotta, másikat rákulcsolta az enyémre. Szenvedélyesen csókolt, csak úgy faltuk egymást. Nem erősen, mint Bence és Martina, de durván és édesen.
   -Én is szeretlek -suttogta bele a csókunkba. Hosszú percekig álltunk egymásba "gabalyodva". Csókjai forróak voltak és minden percét élveztem. Megszűnt körülöttem a világ. Megszűnt létezni mindenki.........


Az autóm ♥

3 megjegyzés:

  1. Csini kocsi xDD
    Am mi lesz itt még? O.o
    Ben nem kicsit tűnik féltékenynek :D
    Zsombiii <3 <3
    Hamar hozd a kövit! :D nah jó nem szállok rád, ha már úgyis kettőt hoztál ma :3 de akkor iiiis^^

    VálaszTörlés
  2. Imádom <3 <3 Mi lesz még itt??? Ben nagyon féltékenynek tűnik... de adott Alexnek egy Love feliratú karkötőt... szerintem nem véletlenül van az ráírva, h love... ♥♥ Igyekezz a köviveeeeel!!!!! Pusszii: Diaa^^

    VálaszTörlés
  3. húúú dejóó :D <3 de mért nem Bennel jön össze? :( ő (nekem) sokkal szimpibb :( gyorsan köviit :)

    VálaszTörlés