2014. július 31., csütörtök

Díj :D

Hello!!
Nem tudom, ki jár még ide fel, de nagy meglepetésemre kaptam egy díjat, amit nagyon köszönök Kathy-nek! :) ♥

Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj a jelölő által írt 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küld tovább 11 embernek!
11 dolog magamról:
  • Imádom a barátaimat
  • Imádom a nyarat
  • Imádok nyáron a barátaimmal lenni
  • Hiányoznak az emberek (XD)
  • Szemüveges vagyok
  • Van 3 testvérem
  • A könyvek, az írás és a számítástechnika a mindenem
  • Nem tartom magamat humorosnak
  • Szeretek ismerkedni
  • A tavasz a kedvenc évszakom
  • Szeretek beszélni (nem keveset XD)
11 kérdésre válasz:

- Mikor kezdted a blogod?
  •  Hm... 2013 augusztusában
- Mi vitt rá arra, hogy elkezdj írni?
  • Egy könyv. Olvastam egy könyvet, mire hirtelen kipattant egy ötlet a fejemből és azon nyomban elkezdtem megfogalmazni és leírni. Ekkor voltam 12 éves :$ :D Azóta írok.
- Mi/ Ki alapján alkottad meg a szereplőidet?
  • Na ez aztán jó kérdés. Danát leginkább magamhoz hasonlítanám, Ádámot egy tökéletes bátyjhoz (mindig is akartam), a többiek meg csak úgy jöttek, és alakítgattam az idők során. :)
- Hogyan vélekedsz a munkáidról?
  • Őszinte leszek. Nem vagyok valami pozitív véleménnyel róluk... Egyetlen egy nyerte el eddig a tetszésem, de ez még nincs publikálva :$
- Mivel foglalkozol még szívesen az íráson kívül?
  • Szeretek a barátaimmal lenni (akik most rettenetesen hiányoznak, pedig csak pár napja váltunk el ♥ remélem látja akinek szól ;) ), a lovaglás és a különféle sportok, amikben nem vagyok jó, de pont ezért vicces. :D Meg még sok minden. Varrás, rajzolás, stb. :D
- Van olyan dolog, amire különösen büszke vagy?
  • Háááát. Igen. A táncos teljesítményeimre, illetve magamra. Lehet, hogy ez egoistán hangzik, de tényleg én alakítom az életemet, és persze mivel nem vagyok tökéletes, a hibáimmal együtt büszke vagyok a magam által kialakított életre! :) (persze, volt aki közbeszólt pár dologba, de utána megint én alakítottam a saját életem.)
- Hány éves vagy?
  • 15 ^^
- Szeretnél komolyabban foglalkozni az írással a későbbiekben?
  • Igen! Szeretném a nem publikált regényemet megmutatni valakinek, hátha lesz olyan szerencsém, hogy el is nyeri a tetszését, és netalán-talán kiadnák! :$
-Mi a kedvenc színed?
  • Jó kérdés. A kék és a piros! *.* :D
- Van-e olyan dolog/személy ami/aki miatt mindenen túl rajongsz?
  • Húhúúúú. :"DDSajnos van :D és én ebbe a rajongásba fogok egyszer belepusztulni. :D És nem tudom, hogy akkor boldogan, vagy boldogtalanul halok meg. XD (a sajnos azért, mert túlon-túl is tudok rajongani dolgokért, és személyért egyaránt. Akit szeretek, tiszta szívből, azért rajongok. XD Hát ez nagyon gáz XD)
 11 kérdés tőlem:
  1. Kedvenc együttesed?
  2. Szemed színe?
  3. Hogy jutott eszedbe ez a történet?
  4. Mi inspirál az írásra?
  5. Van-e olyan blog, ami a legkedvesebb számodra?
  6. Ez hányadik történeted?
  7. Miért döntöttél úgy, hogy elindítod a blogot?
  8.  Kedvenc filmed?
  9. Mennyire vagy biztos magadban, és abban, hogy jók-e az írásaid?
  10. Van olyan személy, aki elolvassa a következő részt, mielőtt publikálnád?
  11. Mennyire szeretsz új dolgokat kipróbálni?
11 blogger, akinek küldöm:

  1. Kertész Kinga 
  2. Alex Rodriguez 
  3. Vivian D. 
  4. Naomi L. Price 
  5. Cassie 
  6. Kathy F. 
Ennyit tudtam, sajnálom :SS 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése